Abril de lletres

30 de April de 2011

See original post on blogger

I aquí el resum d’un abril mogudet amb un sant Jordi no tan generós com ens hauria agradat, i tanmateix continuem al peu del canó diposats a disparar llibres.

A prinicpi d’abril ens va visitar la Blanca Busquets amb La nevada del cucut, un llibre encisador, ple bona literatura i de dones valentes, no us el deixeu perdre. Gràcies Blanca per la teva escriptura.

Abril de lletres
Vam continuar amb les visites a la llibreria dels nens i nenes de l’escola Camins que han fet una tria excel·lent de contes per les seves classes, gràcies pels somriures i les cançons de sant Jordi.

Abril de lletresI finalment un sant Jordi rar, que no ha anat malament del tot, però que si us plau que trigui molt en caure en festiu, perquè en pobles dormitori com el nostre és mortal de necessitat. Un agraïment públic als voluntaris que altruistament ajuden a fer-lo possible, gràcies!

I aquests són els meus llibres de sant Jordi, enguany, n’he rebut un de molt especial del meu petit, al març vaig estrenar maternitat.

Abril de lletres
Aquesta setmana també hem celebrat els 2 anys de club de lectura, una de les millors iniciatives que hem fet, que ens permet viure moments brillants i alhora viatjar gràcies a la literatura a paratges inhòspits, desconeguts i que també ens eixampla la ment i les mires. Enhorabona a tots els membres. Aquets són els llibres llegits aquest darrer any.

Abril de lletres
I hem acabat el mes amb una activitat dedicada als més menuts. La iaia i Una de nassos dos contes entranyables que ja formen part de la llibreria. Gràcies Maria!

Abril de lletres

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.