La passió dels estranys

1 de novembre de 2026

Miniatura de La passió dels estranys
Aquesta frase que encapçala aquesta entrada és una de les moltes frases que tinc subratllades del llibre de la Marina Garcés, perquè sí, soc de les que subratllo els llibres, doblego les puntes i anoto coses als marges. Els llibres són per viure’ls com l’amistat.

Em fa una il·lusió immensa que la Marina Garcés ens acompanyi en un d’aquests vespres de L’Espolsada que tant ens agraden i que tant ens alimenten l’esperit. Us confesso que el dia que va recollir el Premi Llibreter, en la categoria de no ficció, amb aquest llibre, va fer un discurs tan bonic, íntegre i honest que vaig pensar: com m’agradaria que pogués seure un vespre a les butaques de la llibreria. Doncs bé, aquest dia ha arribat i el dia 6 de novembre tindrem l’honor de compartir conversa amb ella. M’agradaria molt que poguéssiu acompanyar-nos-hi.

«El temps de l’amistat és el temps d’una vida, com ja sabien els textos més antics, però no perquè els amics durin tota la vida, sinó perquè les seves presències i les seves absències fan i desfan el temps que hem viscut i el que ens queda per viure.»

I amb aquest fer i desfer us convido el dia 6, a les 19:00h, a compartir una bona conversa.

Fe

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.