Cuando no estás aquí

5 de May de 2012

See original post on blogger

Deixeu-me que us parli d’un dels llibres que més m’ha emocionat en aquests darrers temps, l’he trobat tan bonic, sensible, sincer i ben il·lustrat que el vull compartir amb tots vosaltres. Pel que sé és una primera obra de la Maria Hergueta i esperem que no sigui l’última.

És un àlbum que pot funcionar com a conte, a partir dels 6 o 7 anys, però també per fer un regal especial a algun adult.

La història és molt senzilla, protagonitzada per un nen i una nena
que potser són germans o amics, tant se val. Quan ella no hi és ell pot
gaudir de la seva independència i d’estar sol fins que arriba un moment
que s’adona que quan ella no hi és les coses no són iguals i que la
necessita per poder sentir-se millor. La soledat és bonica a estones, dies, però millor si tenim algú que ens acompanya per jugar, passejar i compartir un tros de pastís. En aquest enllaç
trobareu una crítica com déu mana de la tècniques d’il·lustració i
moltes altres coses, jo només us recomano que el busqueu, l’obriu i us
endinseu en aquest llibre tan evocatiu i suggerent.

“Cuando no estás aquí el mundo está lleno de posibilidades, y aun
así, por extraño que parezca, todas ellas desaparecen ante una pregunta
sencilla: ¿con quién juego cuando no estás aquí?”

Cuando no estás aquí

Cuando no estás aquí

Cuando no estás aquí

Cuando no estás aquí

http://issuu.com/eljineteazul/docs/cuandonoestas/11#share

Publicat per El jinete azul

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.