Etiopía, un rostro con tres miradas
15 de December de 2007

Avui us vull parlar d’un llibre de fotografies però que alhora és una magnífica guia de viatges. De fet aquest llibre és el culpable de les meves vacances en aquest extraordinari país ara fa tres anys. El vaig veure en una pila a la llibreria Altaïr, em va sobtar la verdor de la portada i vaig dir, jo vull anar-hi! Quina sorpresa quan vaig descobrir que aquella verdor era d’Etiòpia, les imatges que en teníem eren de sequera i terra erma.
Ara passats aquests tres anys sóc jo la que tinc una llibreria i resulta que ara és Altaïr que el recupera i l’edita sota el seu segell.
Us animo a regalar-lo en aquestes fetes, però sobretot a llegir-lo. En Javier Gozálbez i la Dulce Cebrián ressegueixen el país de nord a sud, i de l’est a l’oest desvetllant els secrets d’un país d’una gran diversitat que té molt a oferir.
Viatjar i llegir, llegir i viatjar…